BEMAMA cvičení pro maminky a ženy

  1. cvičení po porodu OD LISTOPADU NOVÉ uzavřené KURZY (začátečníci i pokročilí – navazující) – připravuje se
  2. cvičení pro těhotné průběžně probíhají
  • Informace o jednotlivých kurzech najdete na příslušných záložkách
  • Pište na email: luci@bemama.cz (po porodu) nebo na marie@bemama.cz (pro těhotné)

Cvičení pro maminky a ženy vede zakladatelka BeMama a trenérka fitness a kondičního posilování Mgr. Lucie Mistoler, cvičení pro těhotné fyzioterapeutka Mgr. Marie Nenutilová.

Pro jednotlivé nabídky klikněte na odkazy níže nebo rozbalte nabídku „BeMama cvičení pro maminky a ženy“.

CVIČENÍ PO PORODU – cvičení pro maminky a jejich pánevní dno a diastázu

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ – cvičení pro nastávající maminky

CVIČENÍ PRO BUDOUCÍ TĚHOTNÉ – cvičení pro ženy, které plánují otěhotnět (před prvním i opakovaným početím) a chtějí si uvolnit nejen pánevní dno

CVIČENÍ PRO ZRALÉ ŽENY A SENIORKY – cvičení pro ženy, které mají již nějakou dobu po produ, ale chtějí stále pracovat na svém středu těla