Rezervační, platební a storno podmínky

REZERVAČNÍ, PLATEBNÍ A STORNO PODMÍNKY PRO SEMINÁŘE A WORKSHOPY

Na akci (seminář, workshop, případně jiný typ akce) je třeba se přihlásit a rezervovat si místo. Přihlásit se lze pomocí e-mailu na info@bemama.cz nebo na luci@bemama.cz.

Potvrzená rezervace je platná týden. Pokud do týdne neproběhne platba (na účet uvedený v potvrzovacím e-mailu), bude rezervace stornována a postoupena dalšímu zájemci.

Storno podmínky:
– storno déle jak 14dní před termínem konání akce Vám bude vráceno 80 % částky,
– storno 13-7 dní před termínem konání akce Vám bude vráceno 50 % částky,
– storno 6 a méně dní před termínem konání akce Vám platba propadá.
VE VŠECH PŘÍPADECH MŮŽETE MÍSTO SEBE SEHNAT NÁHRADNÍKA, KTERÉHO NÁM STAČÍ NAHLÁSIT. PLATBU ZA AKCI SI VŠAK ŘEŠÍTE SAMI MEZI SEBOU.

Pořadatel si vyhrazuje právo na zrušení nebo změnu termínu konání akce (zpravidla ze zdravotních důvodů). Pokud bude akce zrušena ze strany pořadatele, bude Vám vrácena plná částka.

REZERVAČNÍ A STORNO PODMÍNKY NA KURZY A JEDNOTLIVÉ LEKCE NAJDETE ZDE 

Do rezervačního systému můžete vstoupit ihned díky tomuto tlačítku: